Can´t explain my feelings

Har lovat Johanna att jag ska börja blogga igen. Hon ska fixa bloggen snygg någon dag eftersom jag är helt inkompetent när det gäller sånt. Idag har det varit mest skola, då man slutade var taxin sen som vanligt. När jag kom hem kollade jag igenom ett gammalt nationellt prov i biologi och kom fram till att jag kommer faila fett på onsdag då vi har nationella. Sen kom älskling och vi såg lite tv, svenska hollywoodfruar å de och efter nån timma ringde hans farsa och var helt sur =/ så alex åkte hem. Tråkigt men man måste sköta skolan... Saknar han endå, då jag har haft så mycket prov dom 2 senaste veckorna så jag knappt haft tid för honom.
Igår så for jag till coop arena och sökte till idol, var inte helt seriös och trodde absolut inte jag skulle gå vidare. Imorgon ska jag alltså träffa Bagge och alla, typ helcoolt ändå. Har en bild på telefonen på mig och jhide som jag laddar upp i morgon. Har inga förväntningar på att gå vidare efter de iaf, men de hade ju vart coolt. Ska spela och sjunga The Climb. Men nu måste jag seriöst sova, annars kommer jag aldrig vakna imorgon..
XOXOX
Juuwlia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0