Im not home....

Kunde inte skriva nå igår då jag var hos alex... men gårdagen var fett nice. Först var det ju skola som vanligt... Fick veta att om jag hade haft 3vg poäng och en mvg poäng mer på nationella i matte hade jag fått mvg, kändes lite surt att jag sket i dom sista frågorna då. Då jag slutat for jag och Johanna och fika på TA... fett nice då jag inte träffat henne på typ 100år... efter det var jag med Alex och drog till örnäset och hängde och sen drog vi hem till han kring 11... tror ni inte han var lite snäll då, jag var svinsugen på korvstroganoff och han ställde sig och lagade det åt mig 11 på kvällen... man kan ju lungt säga att jag har världens bästa pojkvän <33 sen såg vi på tv ett tag och jag somna mitt i allt som vanligt, haha. Idag var det bara och kliva upp halv 9 för att göra sig klar för jobbet kl 10. Jobbade på som vanligt och det var sjukt mycket folk idag, sen jobbade jag över 3 timmar och efter det kom Alex till butiken och vi åkte med farsan hem till pappa... nu sitter vi här och chillar... får se vad som händer sen.. ska iaf sova hos älsklingen inatt igen =) morsan är i gtbg och hälsar på moster... hon åkte typ i torsdags och överraskade henne.. ganska nice att hon är borta, fast jag kanske börjar sakna henne efter några dar... får se ;) nu vill nog alex att jag ska komma och vara social...

Juuwlia

Kommentarer
Postat av: Trollmor

Haha, ska de tolkas som att din mamma läser bloggen.. s

Men ja de var riktigt jävla snällt och laga mat så där... Sen att han KAN laga mat är ett riktigt stort pluss... :-P



(förresten nu har Fredrik rakat bort allt skägg)

2010-05-09 @ 08:58:59
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Juuwlia

haha, jag har ingen aning om morsan läser bloggen xD äntligen.. skägg e fult :D

2010-05-09 @ 16:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0