im so tired...

Idag har man ju vart på Idol, gick inte vidare. Jag försöker inte skylla på något men min gitarr var sjukt ostämd då jag skulle träffa juryn, hann aldrig stämma den då jag vart tvungen å gå på toa innan det var min tur och sen var man tvungen och sitta tyst i ca en timma. Jag har ingen kvalitetsgitarr så den stämmer ur sig på 5min typ. Men inte är jag ledsen för det, det var ändå en upplevelse att träffa juryn. Efter det hämtade morfar mig och jag var på stan ett tag.. Hittade en superfin stålsträngad gitarr till ett vettigt pris, så man får väl se om man slipper sin skruttiga nylon =) sen skutsade morfar hem mig, hann bara vara hemma nån timma för sen for jag, morsan och Mia och lämnade Affe hos Elisabeth som ska rida henne tills hon är såld, känns inte kul att hon bara står i hagen då jag inte riktigt har tid för henne. Kommer inte att bli bättre sen då jag ska gå NV, så jag ska ta en hästpaus i något år. Har ju fortfarande Saela och rida på om jag blir sugen. När jag kom hem efter det så var det bara och sätta igång att plugga biologi inför nationella imorgon. Nu blir det väl en snabbdusch och sen i säng. Undrar vad morgondagen har att erbjuda.. Nu kommer bilderna som jag skulle lägga in.
Jag och Jihde
Affepaffe innan vi åkte =)
Kram
Juuwlia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0