Sunday isn´t the funniest day...

Kom hem till Alex ganska sent igår... eller idag måste man ju säga. Somnade typ nästan direkt då vi kom hem. Vaknade kring 12 av att Alex morsas kille Tobbe kom och knacka på dörren. Så vi klev upp och käkade frukost åså, efter det chillade vi ett tag på Alex rum och sen såg vi på när Olivia fick nå flätor i håret :P vi kom nyss hem till mig och älsklingen ligger och sover så sött, gullig han är <3 tror det blir att plugga hela eftermiddagen, inte så kul. När jag kom hem så hade förresten mormor städat mitt rum, det behövdes verkligen! Tack! nu ska jag typ nörda lite data eller nå...
Bild på älsklingen den 5/5... 3mån med dig <3
Johanna på TA
Olivia, håret var inte klart =)
Älsklingen just nu <3
Juuwlia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0